Herren, Han sendte sitt ord. Og Han helbredet deg. Han sendte sitt ord, og helbredet deg. Jeg opplever at det er flere som ser denne snutten, som har fysiske smerter. Jeg opplever at det er en som har knuter, et knutepunkt akkurat mellom dine skulderblader, og det har også gjort at du har stivhet opp i nakken. Og du har også til dels migrene. Definitivt har du ofte smerter i hodet.

Jeg opplever også at det er en som har dårlig søvn, og dårlig kvalitet på søvnen. Du er plaget av øresus. Og du kan ligge urolig - i timer. Du kan stå opp om natten og miste kvaliteten på den dype kvalitetssøvnen som du skulle hatt. Men jeg opplever Herren løser deg ut ifra øresus. Han åpner dine ører og løser deg ut.

Jeg har fått mange tilbakemeldinger fra mennesker som Gud har helbredet fra dårlig søvn. Jeg føler at dette er et område som mange mennesker sliter. Og jeg opplever at dette er en sånn tid hvor Herren ønsker å helbrede deg, og styrke deg. 

For flere av dere har et lavt energinivå. Det er både stress, emosjonelt, og så er det nesten sånn om du opplever deg utbrendt i din sjel. Og jeg opplever at Herren, Han løser deg ut og fyller på de rommene i din sjel som trengs å fylles, for at du skal kjenne deg vital. I Jesu Kristi navn. Og Herre! Du sendte ditt ord, og du helbredetet disse.

Det er en som ser på her som har vert satt ut - ute av drift - ute av stand i en tid. Kanskje det har noe med arbeid å gjøre. Det kan også være at du har hatt et lengre sykdomsbilde. Men jeg opplever at Herren bringer ny kvalitet inn i ditt liv, og han løser deg fra den skammen du bærer.

Jeg bare taler inn i din selvfølelse, at du skal se deg som Gud ser deg. Kjenne deg slik som Gud kjenner deg. Som en som Han dyrebart elsker, som har allerede før denne verdens grunnvoll ble lagt, så kjente han deg. Og Han tenkte ut deg i Sitt hjerte. Og før du ble til i din mors liv så kjente Gud deg. Du var allerede tenkt ut. Så du er ingen tilfeldighet, du er ikke en som ikke er planlagt. Gud planla deg; du kom akkurat inn i rette tid. Selvom du kanskje forakter deg selv, for at du ikke har følt deg elsket, eller følt deg velkommen til denne verden. Men Herren ønsker å løse deg ut nå i Jesu Navn. Så du skal kunne glede deg som Gud gleder seg over deg og fryder seg over deg. Og går i spinn når han tenker om deg. Så skal du også i enda større grad glede deg og fryde deg over at du er underfult lagd. Du skal ikke gå i rette med deg selv. Men du skal begynne å kjenne den gleden, som Herren gleder seg over deg.

Takk at du er den som, ikke først og fremst kaller de kvalifiserte, men Du, Herre, utruster og kvalifiserer de du kaller. Og du er den som kaller oss til å gjøre det som ikke vi selv kan i det naturlige. For du virker i oss overnaturlig, der hvor vi ikke selv strekker til i det naturlige. For at vi skal bli avhengige av Deg, Fader.

Så jeg takker deg for alle disse fantastiske menneskene som ser på dette programmet, Herre. Som du har en spesiell plan med, i denne tiden. Og vi løser dem ut til å være dem Du har kalt dem til å være. Og vi takker deg at du virker overnaturlig gjennom de nådegaver, og den utrustning som du har gitt oss ved Den Hellige Ånd. Så vi løser ut i Jesu Navn, hver enkelt en til å operere der hvor de har blitt kalt, der hvor de er blitt gitt gaver. Ikke bare for menigheten og cellegrupper - bibelgrupper, Fader, men der hvor de er: på arkedsplassen, Herre. I sin profesjon, Herre. Eller i sin familie. Eller der de er - møter naboer, Herre. Eller, der hvor markedsplassen hvor alle går og møter hverandre uten å kunne se de muligheten som du har lagt der, Herre, for at vi kan bringe Ord inn i menneksers liv.

Vi løser ut hver enkelt en.

I Faderens, Sønnens og Den Hellige Ånds navn.
I Jesu Navn!